petua nak kurus

bini aku kata dietlah.  aku kata yelah! yelah! sambil mengurut perut boroi dan aku pun sendawa.  buruk perangai kata bini. terus masuk ke dapur.

dia kembali dengan lengang lenggok dan di tangannya ada sesuatu.  warna biru, apatah tah! aku memincing mata. apa barang tu? getus aku sendiri.

pap! ada benda silindrikal dihentak di atas meja.  bukan marah tau! kata bini.  okay kata aku. nah! baca kejap lagi kita nak bancuh! kata bini.  okay jawap aku, pendek.

mmm… oooo….. mmmm…. aku faham susu diet! menarik!

bini hulur sesuatu. cebisan kertas dan ada tulisan ini http://alphalipid-powerbiz.blogspot.com/2010/04/slim-diet-wight-loss.html

baca tau! kata bini.  kita nak awak slim! katanya lagi.

aku angguk-angguk. aku rasa hari ini macam kena queen control! hehehehe!

nanti abang minum ek!!!!

Tinggalkan komen